Syté barvy, kvalitní papír a dobrá cena. Pokud bychom to řekli jedním slovem, pak bychom mluvili o tisku kvalitních letáků. Tento informační prostředek se používá už velice dlouhou dobu a jak se zdá, ještě dlouho mu nebude odzvoněno.

-
Ale není důležitá pouze kvalita materiálu a písma, které je na něj použité.
-
Důležité je i to, jak dobře graficky je letáček zhotoven.
Pokud je určen pro prodej některého druhu zboží, pak by tu neměly chybět všechny důležité údaje.
-
informace o oboru vaší činnosti
-
možné slevy, které poskytujete
-
adresy všech prodejen, kde je možné zboží zakoupit
-
popřípadě i otevírací doba a telefonický nebo mailový kontakt.
Váš propagační materiál prostě musí upoutat. Jinak jsou to jen vyhozené peníze. Jestliže si právě s tím grafickým návrhem nejste tak docela jisti, pak není problém využít profesionálních služeb v tomto oboru. Uvidíte, že výsledek bude přesně odpovídat vašim představám. Nemusíte mít obavu z uniformity grafických návrhů. Ke každému zákazníkovi se přistupuje individuálně. Pak můžete oslovit své potencionální zákazníky přesně tím způsobem, jakým jste zamýšleli. Ovšem tisk letáků je jen první krok. O ten další už se budete muset postarat nějakým způsobem sami.

Ofsetový nebo digitální
Roznos těchto reklamních a informačních předmětů většinou obstarává Česká pošta. A není to příliš finančně nákladné. Není ale problém najít nějakého studenta, který si velice rád tímto způsobem přivydělá. A pokud bude komunikativní, pak vám může udělat svou výřečností stejnou službu jako právě ten reklamní letáček, který ponese. V současné době se využívá technologie tisku ofsetem. Pokud se jedná o nižší náklad, pak přichází ke slovu digitální tisk.
-
Je pravda, že ofset je považován za kvalitnější, ale pokud má firma kvalitní stroj na digitální tisk, pak není rozdíl vůbec patrný.