Kvalitní reklamy



Ať už je reklama jakákoli, měla by být kvalitní. My se budeme zaměřovat na tu která je společně s fotografiemi. Jistě to znáte, něco jako letáky do schránky. Ovšem tam se to fotí ve velkém, tedy narychlo, kvalita zde není potřeba. Zákazník má mít jen přibližnou představu oč kráčí a tento způsob reklamy není na až tak profesionální úrovni. Pokud by měl být, musely by se tam dávat fotografie o hodně kvalitnější. Taková reklama na tiskárnu, nebo televizi například. Nebo na cokoli jiného. Jistě byste si nekoupili výrobek, který by vypadal jako z třicátých let, foto by bylo špatně nasvětleno, a to co má být k přečtení byste nerozluštili a ni pomocí zvětšovacího skla.

reklamní foto

Spousta zákazníků by si řeklo, že oni třeba ani tak nemusí zrovna prodávat šunt, ale co je to za prodejce, který si ani nedá záležet na přiložených fotkách. Když mu nezáleží na zákazníkovo v tomto směru, jak mu asi bude záležet v těch dalších? A raději sáhnete po jiné tiskárně či televizi třeba i o stokorunu dražší. Proto si každý velmi dobře rozmýšlí, jaké fotky na reklamní plakát umístí. Většinou se pozná, kdy je nafotí amatér a kdy odborník. Když je někdo na focení levý, měl by zůstat u rodinného alba a do reklamní fotografie se vůbec nepouštět.

reklamní foto

Protože také na to by měl mít nějaké vzdělání, kde se učí, jak třeba pracovat se světlem, pozadím, nasvícením předmětu samotného a tak dále a tak dále. Sám to člověk většinou na profi úrovni nedokáže, a proto je dobré mít nějakou tu firmu, která se zaměřuje právě na reklamní a produktové fotografie. Takových tu sice zas tak moc není, ale jsou. Ta, na kterou máte v předešlé větě odkaz patří mezi naše absolutní špičky a levou rukou strčí do kapsy i ty zahraniční. Ostatně zaměstnanci této firmy tam v cizině strávili nějakou tu dobu a hodně se tam naučili. A právě proto mohou pracovat na té nejvyšší úrovni zde.