Reklama je běžnou součástí dnešní civilizace, setkáváme se s ní v televizi, v rozhlase i v tisku, ovládla Internet a pronásleduje nás i v poštovních schránkách a někdy i na světelných billboardech. Kdybychom se vás zeptali, jakou reklamu považujete za nejúčinnější, každý z vás by na otázku mohl odpovědět jinak, v závislosti na své vlastní osobní zkušenosti, ovšem aby reklama skutečně oslovila, neměla by se vnucovat a měla by nabízet něco, co přinese skutečný užitek.

Jakých zásad se řídit, aby se reklamní tažení neminulo účinkem?
Téma reklamy – o mužích se tvrdí, že obdivují drahá auta, zajímají se o pivo, primitivní sex nebo zbraně, ale to vše jsou nesmysly, protože jen zlomek mužské populace má vyhraněné zájmy do podobných extrémů a dokonce ani fotbal nebo hokej nesledují všichni. Co muž, to odlišné koníčky a životní styl, tak je těžké cílit reklamu na většinu z nich, ovšem co by muži mohli doopravdy ocenit, jsou-li pozitivně naladění, je krásná, něžná, inteligentní, moudrá a hlavně upřímná a bezelstná dívka. Jestliže pronese k danému tématu vhodný slogan, mohla by zaujmout pozornost, i kdyby prodávala jen pánské kapesníky.

Reklama zaměřená na ženy by zas mohla zabrat, kdyby byla vyzdobena květinou. Nádherná směsice květů, lučních či exotických, ženy obvykle osloví, ať už provozují jakoukoli profesi. S květinami zkrátka nic nepokazíte.
Vtip – reklama by se neměla vnucovat a měla by brát život s humorem, s lehkou nadsázkou. Takto můžete upoutat pozornost i na zdánlivě nezajímavá témata.
Barvy – ponurých barev už je kolem nás až moc, nemyslíte? Chce to změnu, oživení, a to nabízí pestré pastelové barvy jak samotných inzerovaných výrobků, tak i prostředí.
Velikost reklamní plochy – ve značné výhodě jsou ti, co využijí velké reklamní plochy světelné reklamy v Praze. Jen si představte, jak okouzlující může být krásná dívka s mocným sexappealem na billboardu v životní velikosti. Osvětlené billboardy v takovéto pozitivně orientované koncepci přináší do městských ulic či parků oživení a prolomení městské šedi plné stresu a shonu.